Me va muy bien, hidratado perf...
Me va muy bien, hidratado perfectamente y además lo congelo en cubiteras para mantenerlo más tiempo fresco.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Me va muy bien, hidratado perfectamente y además lo congelo en cubiteras para mantenerlo más tiempo fresco.
muito bom sabor
Utilise sur 3 Iron man 10 half
Fajny smak
Rapport qualité prix.
Par temps chaud très appréciable ...fais le boulot
Dommage qu’il n’y a pas de dosette
Gebruik het al ruim 20 jaar. De smaak verveelt nooit.
bon gout
Cytryna rządzi! Cena nieco za wysoka.
Prijateljica ga uporablja za napitek po vsakodnevni hoji in pomoči pri hujšanju