Não adorei o sabor e podia dis...
Não adorei o sabor e podia dissolver se melhor
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Não adorei o sabor e podia dissolver se melhor
Bom produto!
Très bien. Bon goût.
J'ai trouvé que c'est moins bon que le produit de marque, un peu déçu, après c'est une histoire de goût perso.
Top
super produit
Goût pastèque : Pas trop fort en goût, pas écœurant, efficace
Buoni gustim non stufano e non nauseano. Bella energia!
Très bonne boisson isotonique !
The measuring cup shape make it hard to clean. It become so sticky and attracts bugs overtime. The drink itself is just OK, didn't really reduce fatigue or anything.