Très efficace
Boisson isotonique au goût agréable et pas très écoeurant.
- Vereenvoudigt hydratatie
- Energiewaarde
- Vermindert vermoeidheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Boisson isotonique au goût agréable et pas très écoeurant.
Super produit ! C’est possible de le faire en sachet plus gros ?
Super produkt
Bouchon doseur ingénieux
Mai senza!
Ottimo prodotto, il gusto di limone il mio preferito, quello alla menta mi faceva venire bruciori di stomaco.
Bon produit !! L'impression de boire un Ice Tea
Goût agréable
Facile d’utilisation
finom, frissítő, olyan, mint egy barackos jegestea ◡̈ nagyon jó, hogy nem kell PET palackokkal szenvedni, kerékpározás közben egy kis adagot magammal tudok vinni utánpótlásnak helytakarékosan, 10/10
Pas mauvais et efficace