Door de neutrale smaak is dit ...
Door de neutrale smaak is dit zeker een top product
- Vereenvoudigt hydratatie
- Energiewaarde
- Vermindert vermoeidheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Door de neutrale smaak is dit zeker een top product
Lekkere neutrale smaak, plakt niet in mond.
Pas vraiment neutre mais pas de ressenti sucré
Très bien
Super boison isotonique. Je l'utilise depuis des années. Parfaite pour mes sorties vélo.
Facile à préparer, bon gout, non écoeurant, digeste
Top
J’ai essayé une fois et je n’ai jamais changé depuis. J’utilise une autre marque en course en complément. Tout est bien dosé, j’aime beaucoup le goût.
efficace et goût neutre
Parfait. Le goût est bon.