Bon produit, super rapport qua...
Bon produit, super rapport qualité/prix
- Vereenvoudigt hydratatie
- Energiewaarde
- Vermindert vermoeidheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bon produit, super rapport qualité/prix
S'est cristallisé très rapidement dans son paquet
Contribue à bien m’hydrater pendant mes sorties, reste un peu cher quand même
Boisson au très bon goût.
É a minha bebida energética de eleição quando ando de bicicleta para fazer exercício. É o melhor sabor dos produtos da Decathlon que provei até agora e é mais barato que qualquer outra marca que conheço.
bueno
très bien
Naprawdę dobry izotonik. Warto
Bon goût, désaltère bien !
polecam, łatwo sie rozpuszvza, dobry w smaku