Magnifique !!!
Magnifique !!!
- Rekbaar
- Warmte
- Bewegingsvrijheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Magnifique !!!
Bardzo ładny dres. Rozmiar ok, jedynie rękawy bluzy mogłyby być odrobinę dłuższe
Отличен
Mooi trainingspak qua dikte van de stof. Mooi op lengtemaat. Enige nadeel is de smalle broekspijp aan de onderkant, die laat ik aanpassen.
Jest okej, poza jednym malutkim mankamentem, nogawki na dole są bardzo wąskie co nieco utrudnia obieranie, szkoda, że nie ma tam zamka. Ale jak się już ubierze to super.
bon rapport qualité prix
Ok
Размер, материя, качество идеални
Pekna
Super