Verdeling voor 966 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Polyester trainingspak voor kinderen zwart wit
5
Percentage gevuld: 80.3%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Polyester trainingspak voor kinderen zwart wit
4
Percentage gevuld: 14%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Polyester trainingspak voor kinderen zwart wit
3
Percentage gevuld: 3.2%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Polyester trainingspak voor kinderen zwart wit
2
Percentage gevuld: 0.7%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Polyester trainingspak voor kinderen zwart wit
1
Percentage gevuld: 1.8%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Top

Mon fils est ravi il adore cette marque nous l’avions déjà acheté en noir donc ça change de couleur mais toujours de bonne qualité à un prix bas merci décathlon 😉
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Bewegingsvrijheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Virginie, FrankrijkGeverifieerde koper9m geleden

Multumita

Este un trening foarte bun pentru educatie fizica. Băiețelul il poarta cu placere.
    Ana-Maria, RoemeniëGeverifieerde koper9m geleden

    Tamaño bien, 99% poliester

    Tamaño bien, 99% poliester
    • 3/5 Rekbaar
    • 4/5 Warmte
    • 4/5 Bewegingsvrijheid
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design
    juan ramón, SpanjeGeverifieerde koper9m geleden

    Jogging puma

    Taille un peu grand mais très bien
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Bewegingsvrijheid
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Stéphanie, FrankrijkGeverifieerde koper9m geleden

    coupe et design sympa. Mon fil...

    coupe et design sympa. Mon fils aime beaucoup. Il est dommage que la taille 12/13 ans n existe pas. Du coup nous avons ete oblige de prendre la taille 13/14 ans un peu plus grande pour un enfant qui a 11 ans et demi
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Bewegingsvrijheid
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Funda, FrankrijkGeverifieerde koper9m geleden

    Bien

    Bien
    • 4/5 Rekbaar
    • 4/5 Warmte
    • 4/5 Bewegingsvrijheid
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design
    Laura , FrankrijkGeverifieerde koper9m geleden

    Buena prenda

    Buena prenda
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Bewegingsvrijheid
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Mustapha, SpanjeGeverifieerde koper9m geleden

    Parfait

    Super bien taillé parfait pour le sport
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Bewegingsvrijheid
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Hippy25, FrankrijkGeverifieerde koper9m geleden

    Super

    Plăcut și confortabil! Recomand
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Bewegingsvrijheid
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Alina florina, RoemeniëGeverifieerde koper9m geleden

    pratique joli bonne qualité ta...

    pratique joli bonne qualité taille correct
      survêtement de sport , BelgiëGeverifieerde koper9m geleden