Verdeling voor 37 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Positif Stick voor paardrijden zwart
5
Percentage gevuld: 89.2%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Positif Stick voor paardrijden zwart
4
Percentage gevuld: 5.4%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Positif Stick voor paardrijden zwart
3
Percentage gevuld: 2.7%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Positif Stick voor paardrijden zwart
2
Percentage gevuld: 2.7%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Positif Stick voor paardrijden zwart
1
Percentage gevuld: 0%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Un indispensable

super stick et super pratique je l’adore Je l’utilise même pour du travail à pied
    Margaux S, FrankrijkGeverifieerde koper11m geleden

    Trop long et lourd

    Trop long et lourd
    • 3/5 Ergonomische greep
    • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 2/5 Look / Design
    Louise, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Antwoord van de verkoper

    Bonjour Louise,

    Tout d’abord, je vous remercie pour votre retour concernant notre Positif stick équitation 120 cm - noir. Je suis cependant navrée d’apprendre que ce produit ne vous a pas apporté entière satisfaction, notamment en raison de sa longueur et de son poids.

    Sachez que ce…

    Taille parfait et super poigné...

    Taille parfait et super poignée Toutefois le revêtement sur le stick (au milieu)s'est vite abîmé après quelques séjours au centre de la carrière.
    • 5/5 Ergonomische greep
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Amelie, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    super pratique

    super pratique
    • 5/5 Ergonomische greep
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Théa, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Parfait

    Parfait
    • 5/5 Ergonomische greep
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Caroline, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    stick

    très bien !
      Oceane, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

      Un basic à avoir.…

      Un basic à avoir. Bonne prise en main, le stop sur le manche est plutôt sympa.
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      Daphné, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden