Botte d'eau tout usage assez h...
Botte d'eau tout usage assez haute pour la pêche
- Look / Design
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gemakkelijk in gebruik
- Lichtgewicht
- Eenvoudig onderhoud
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Botte d'eau tout usage assez haute pour la pêche
Légère et confortable
tres bien le prix et la qualité
Daha önce mavi rengini aldım. Çok kullanışlı ve rahat olduğundan bu kez siyahını aldım. Tavsiye ederim.
Són molt còmodes i pràctiques i no rellisquen perquè la sola s'agafa molt bé. També són molt fàcils de posar i treure.
I am in between sizes. Still the boots are very comfortable and look really nice. Perfect for rainy days whatever the season!
bayildim, tam oldu ve cok rahat
Grūti uzvilkt un novilkt zābakus, tie ir samērā smagi, nav ērti!
Parfaite