Parfait, très confortables,
Parfait, très confortables,
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Waterdichtheid
- Grip
- Gewicht
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Parfait, très confortables,
ırmak ve barajlarda balık avına gittiğimde yazın kıyılarda bu bot ile suya az girerek olta atıyorum. engebeli arazide yürürken biraz topuk kısmı eğiliyor ancak yapısı gereği gayet normal. dikenli taşlı yerlerde yürüdüm, yıpranma aşınma olmadı. ürün gayet güzel
Très content de mes bottes,balade avec mon chien, jardinage, nettoyage avec mon Karcher, toujours les pieds au sec,je recommande 👍
Çizmenin oldukça yumuşak, kayma derecesi diğerlerine göre az. Avda kullanıyorum. Sarp arazilerde yumuşak olmasından kaynaklı ayak bileğinde dönme yapıyor. Soğuk ve karlı havalarda giyilebilecek birsey değil, ayağınızda terlik var gibi üşütüyor.
Ottimo prodotto
bottes en caoutchouc qui font l'affaire pour ne pas avoir les pieds et les jambes trempés. confortables et pratiques
Bottes très confortables Je les utilise pour le jardinage.
Horgászathoz vásároltam, mert nagy a sár a parton. Teszi a dolgát.
Manque de confort
camurda ordek avinda uzun yuruyuslerde hic bi sıkıntı yasamadim