Çok terletiyor !
çok terletiyor. Gün boyu giydiğim de çoraplar sanki çizmenin içerisine su girmiş gibi ıslanmış gibi oluyor.
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
çok terletiyor. Gün boyu giydiğim de çoraplar sanki çizmenin içerisine su girmiş gibi ıslanmış gibi oluyor.
Merhaba Sayın sporsever,
Yorumunuz için tesekkür eder, yasamış olduğunuz memnuniyetsizlikten duyduğumuz üzüntüyü belirtmek isteriz.
Üründen kaynaklı bir hata olduğunu düşünüyorsanız, lütfen alışveriş fişinizle birlikte mağazalarımıza…
Bon produit
Bonnes bottes, confortables
Top, bien imperméable et resistante
Très bon produit
Super agréable
Purchased these wellingtons in June of 2021, thought I would put them to one side for the winter. However the summer was wet and so they were put to work straight away. It is now Jan 2024 and sadly I have had to retire them to holding plants in the garden. They have been used most days for 3 to 4 dog walks daily on all surfaces, rubble paths,
Pour le moment pas de soucis, la botte est confortable et agréable à porter.
Bon produit
Idéale pour le potager. J'ai mis des semelles plus confortable.