Convient parfaitement, taille ...
Convient parfaitement, taille bien
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Convient parfaitement, taille bien
1 beden büyük alınmalı. ayaklarını sık sık ıslatan çocuklar için kesin çözüm
Font bien le job. Mon fils est ravi.
Facile à enfiler, j’ai pris une taille au dessus car mon fils a les pieds large. Il fait du 24 et le 23/24 je trouve que cela fait juste pour lui.
C’est un très bon modèle rapport qualité/prix.
à l'abri de l'humidité
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
al kışın giy. Çok güzel,esnek,kaliteli..
Polecam
Duráveis tamanho bom
Produit conforme