Καλά, αλλά θα ήταν καλύτερα εά...
Καλά, αλλά θα ήταν καλύτερα εάν έκλειναν στους καρπούς με velcro
- Bewegingsvrijheid
- Grip
- Handigheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Καλά, αλλά θα ήταν καλύτερα εάν έκλειναν στους καρπούς με velcro
Jsou skvělé
Bien
Spokojenost, velikost mi prijde trochu vetsi nez je psána.
Très bien
Confortable
Garde les mains au chaud
confortable, joli, chaud
il n'y a pas de picots sur ces gants ce qui m'a fait les acheter, car ils finissent toujours par disparaitre
Petite fille ravie !
Souples, agréables à porter, protègent les mains de froids mais aussi des frictions. Idéal en tout temps.
Super się sprawdzają, jakościowo bardzo fajne i ptzystępna cena
Zitten comfortabel, lekker warm en goede grip. Ik heb kleine handen, dus blij wanneer ik goedpassende handschoenen kan vinden