Verdeling voor 382 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Rijlaarzen voor volwassenen 500 kunstleer zwart
5
Percentage gevuld: 75.4%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Rijlaarzen voor volwassenen 500 kunstleer zwart
4
Percentage gevuld: 17.8%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Rijlaarzen voor volwassenen 500 kunstleer zwart
3
Percentage gevuld: 3.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Rijlaarzen voor volwassenen 500 kunstleer zwart
2
Percentage gevuld: 0.8%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Rijlaarzen voor volwassenen 500 kunstleer zwart
1
Percentage gevuld: 2.9%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Soepele fijn zittende laarzen

Prima kwaliteit. Fijn de rits aan de buitenkant van de laars. Rits gaat soepel. Laarzen zijn makkelijk aan en uit te trekken
  • 5/5 Pascomfort
  • 5/5 Stevigheid
  • 5/5 Anatomisch ontwerp
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Liana, NederlandGeverifieerde koper3m geleden

Bottes équitation adulte

Très souple, taille parfaitement. RAS
  • 5/5 Pascomfort
  • 5/5 Stevigheid
  • 5/5 Anatomisch ontwerp
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Adrien, FrankrijkGeverifieerde koper3m geleden

Harika oldukca dayanikli

Harika oldukca dayanikli
  • 5/5 Pascomfort
  • 5/5 Stevigheid
  • 5/5 Anatomisch ontwerp
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

bon rapport qualité /prix

bon rapport qualité /prix
  • 5/5 Pascomfort
  • 5/5 Stevigheid
  • 5/5 Anatomisch ontwerp
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Myriam , FrankrijkGeverifieerde koper3m geleden

Pessimi

Stivali di pessima qualità in termini di materiali (è tutta plastica di fatto), non garantiscono aderenza nel montare, scivolano e non si adattano alla gamba.
Li sconsiglio assolutamente, sono soldi buttati, non servono né al principiante perchè non danno quel quid in più, nè tantomento al cavaliere un po' più esperto.
Bellini esteticamente,
  • 1/5 Pascomfort
  • 1/5 Stevigheid
  • 1/5 Anatomisch ontwerp
  • 1/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 1/5 Look / Design
EMANUELA, ItaliëGeverifieerde koper3m geleden

Para empezar está muy bien

Para empezar está muy bien

    Botas

    Cómodas.

      Stosunek ceny do jakości jak n...

      Stosunek ceny do jakości jak najbardziej super. Buty dobrze dobrane są wygodne
      • 5/5 Pascomfort
      • 4/5 Stevigheid
      • 5/5 Anatomisch ontwerp
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      Agnieszka, PolenGeverifieerde koper3m geleden

      bardzo ładnie wykonane, wygodn...

      bardzo ładnie wykonane, wygodne
        Agnieszka , PolenGeverifieerde koper3m geleden

        Serre trop le mollet

        Les bonnes en elles-mêmes sont bien, mais cela serre trop au niveau des mollets.
        Elles sont portées par une fille de 13 ans normalement constituée pour son âge.
        • 3/5 Pascomfort
        • 4/5 Stevigheid
        • 1/5 Anatomisch ontwerp
        • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 5/5 Look / Design
        JEAN, FrankrijkGeverifieerde koper3m geleden