sac à dos
très pratique mais un regret, manque de coloris sympas trop classique pour moi
- Draagcomfort
- Meerdere vakken
- Vermogen
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
très pratique mais un regret, manque de coloris sympas trop classique pour moi
Un peu plus de poches intérieure et la profondeur des filet sur les côtés n'est pas assez profond
Ottimo acquisto
Only one compartment(big)
Sac agréable à porter.
Oldukça sağlam, kullanışlı ama daha fazla gözü olabilirdi
Sağlam ve güzel
Niewygodne rozmieszczenie ramion. Poza tym ok. Fajnie jakby byla jedna przegródka w środku
As per price of the product quantity is not good