Fietzak
Gemakkelijk op en af de fiets te halen, blijft zeer goed hangen zelfs bij het off-roaden
- Vermogen
- Makkelijk te (de)monteren
- Waterdicht
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Gemakkelijk op en af de fiets te halen, blijft zeer goed hangen zelfs bij het off-roaden
Mooie rugzak die snel tot dubbele fietstas kan worden omgezet en omgekeerd. Vele aparte opbergvakken en -zakken. Stof is waterafstotend en bijhorende regenhoes houdt de fietstas droog. Maar tijdens het fietsen geraakt de onderkant van de hoes gevuld met regenwater waardoor de onderkant van de fietstas letterlijk in het water staat. Na een fietsrit
Utilisé pour aller au travail
Parfait
Super handig dat je zowel een fietstas als rugzak hebt. Makkelijke meenemen en op bagagedrager te klikken. Nadeel is de kwaliteit. Na 5 maanden ging 1 ophangbeugel al stuk. Daarvoor een nieuwe tas van Decathlon gekregen. Na een jaar was de gele hoes gaar doorgesleten en ook de tas was niet meer waterdicht(laptopvak!). Nu netaan 2 jaar, zit er al ee
A melhor mochila para quem anda de bicicleta diariamente e precisa de transportar PC de trabalho e outros pertences. Super fácil de usar
Très pratique, il se transforme en sac à dos pour pouvoir le transporter facilement. Et il est très facile à clipser sur le porte-bagage. Je regrette juste le manque de pochette zip à l'intérieur.
Super Sakwa. Idealnie zamienia się w plecak. Bardzo łatwa w użyciu :)
J'adore ce sac à dos plein d'astuces géniales. Je ne citerais que quelques points très pratiques :
1) le système d'accroche sur le porte bagages composé de 4 crochets clipsables et 2 crochets pivotants pour sécuriser l'attache. C'est rapide et efficace!
2) le tissus réfléchissant dont sont composées les sacoches, très visible de nuit dès
Acheté ce sac depuis environ 6 mois, avec une utilisation sur porte bagage à raison de 2x semaine. Avec le poids de mon ordinateur, la poche s'est trouée dans le bas. Malgré son prix, ce sac censé être pratique et robuste n'est pas fait pour une utilisation régulière.