Sublime
J'adore ce pull, il est très jolie et de très bonne qualité
- Warmte
- Zachtheid
- Gewicht
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
J'adore ce pull, il est très jolie et de très bonne qualité
Stupenda!
Chaud, bonne tenue, je vais en racheter un version blanc rayé
Este, lo he utulizado como regalo, lo utiliza mucho, es muy suave, no se ha hecho bolitas, muy comodo, y abriga.
Ottimo
Przyjemny, ciepły.
Super garde la chaleur, confort ey style.
Coupe super, on se sent bien dedans, fait habillé,matiere agréable.
Agréable
Pull bien conçu et confortable