Very Comfortable
Looking vaise very good 👍
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Looking vaise very good 👍
Flap in side shoos is not properly pasted.
Cumple todas las expectativas que esperábamos, solo que cuando hay agua en el suelo no tiene una suela muy recomendable hace efecto Aqua-plast y resbala demasiado
Very good shoe for day to day use.
Másfél éve használom a cipőt, majdnem mindennap. Könnyű, kényelmes viselet. Nagyon könnyű fel- és levenni, én állva szoktam felhúzni.
AMORTIE DE LA SEMELLE A REVOIR POUR UNE MARCHE SOUTENUE
polecam :) ... dodatkowy plus - przemiła obsługa w sklepie w Komornikach k. Poznania
Excellent excellent
Bonjour Selim,
Merci pour votre retour
Je suis heureux de savoir que nos produits ont répondu à vos attentes, merci pour votre confiance et votre fidélité
Je vous souhaite une excellente journée :)
…
Very bad quality with elastic. Elastic bands lost their elasticity within 3 months of using them spent around 2k and not even used it 10 times the worst product I have ever purchased from decathlon
Hello Kumar,
Thank you for reaching out to share your feedback about the shoes. I’m truly sorry to hear that you’re experiencing issues with the elastic bands losing their elasticity after such a short time. I understand how frustrating it must be.
We take product quality…
Polecam