Le système sans lacet…
Le système sans lacet est moyen: pas assez serrer au niveau de la cheville !
- Gemakkelijk aan en uit
- Flexibiliteit
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Anatomisch ontwerp
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Le système sans lacet est moyen: pas assez serrer au niveau de la cheville !
Pour 25 €, parfait pour déambuler en ville
👍
top
Ottima scarpa per vestibilità e resistenza dei materiali
😊
Bonjour Oumar,
merci pour votre avis. Je suis ravie que vous soyez satisfaite.
J'espère à très bientôt dans votre magasin Decathlon palmeraie.
Sportivement,
Valerie
Responsable relation client
S’enfile facilement et très légère
tres facile a mettre et a retirer
SON MUY COMODAS Y SIN CORDONES ESTAN MUY BIEN
Buenos comerciantes.as