Rien à signaler de…
Rien à signaler de plus
- Gemakkelijk aan en uit
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Anatomisch ontwerp
- Flexibiliteit
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Rien à signaler de plus
Recommend
Perhaps this is my 3rd purchase of the same model. Recently, the elastics are getting loosed too early.
Good
Este genul de incaltaminte care atat de bine se pliaza ca iti cumperi cand gasesti cate 2-3 perechi. De vreo 7 ani port acest brand toata primavara-toamna, cand nu ploua.
Great
Je suis un vieux monsieur qui a des problèmes de tendon. Je porte une orthese à la jambe droite. Ces chaussures me conviennent à merveille j'en ai acheté 2 paires.
For me size matters a lot, this was an ideal Shoes for my requirements. As some budget options are not suits my size, if my size available means those are too costly.
Tudo bem
Espero que com a utilização não perca a comodidade que achei quando experimentei na loja