Ok per bambini non troppo rifi...
Ok per bambini non troppo rifinito ma asciuga in fretta bello il colore
- Chloorbestendig
- Stabiliteit
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ok per bambini non troppo rifinito ma asciuga in fretta bello il colore
Polecam
top ma fille adore!
Sono un' adulta e l' ho acquistato per me. Regge bene nonostante io abbia tanti capelli, lunghi e grossi. Consigliato sia per mare che per piscina
Sono un' adulta e l' ho acquistato per me. Regge bene nonostante io abbia tanti capelli, lunghi e grossi. Consigliato sia per mare che per piscina
Ravie de mon achat. Ne se décolore même pas a la piscine
Miła dla włosów. Przydaje się córce.
kullanışlı. kızlarım için aldım
Pratique
Couleur sympa
Ma fille adore
Plní účel