parfait. je m'en sers pour la ...
parfait. je m'en sers pour la course a pied et la randonnée. plus de problème d'irritation dans les pliures.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
parfait. je m'en sers pour la course a pied et la randonnée. plus de problème d'irritation dans les pliures.
Ottimo
confortable
Ya las he comprado más veces, no sé marcan nada y son muy cómodas.
Uwielbiam te majtki do ćwiczeń!
Produkt oceniam dobrze, są wygodne i lekkie. Cena mogłaby być niższa.
Super majtki,fajnie uciągliwe,oddychający materiał.Polecam
.
trop bien matière très douce je ne mais que ca
Très bien, bon maintien