Spijtig dat mijn haar telkens ...
Spijtig dat mijn haar telkens nog wat nat wordt achteraan.
- Stabiliteit
- Gemakkelijk aan en uit
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Spijtig dat mijn haar telkens nog wat nat wordt achteraan.
na jarenlang intensief gebruik, nog steeds intact! sluit goed aan
Toffe badmuts!
sluit niet helemaal de oren af. Verder prima te doen.
Voor mij slechte kwaliteit ,te dik gemaakt
perfect, prijs kwaliteit
Heb haar tot schouders en ze passen helemaal niet onder de muts. Muts valt in t algemeen ook kleiner spijtig genoeg.
yüzme dersi için aldık, kavraması iyi
Molto stretta.
Ok