Chaussettes très bien.
Chaussettes très bien.
- Warmte
- Nauwkeurigheid
- Stabiliteit
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Chaussettes très bien.
lo hemos utilizado para esquiar y para ir a Laponia y han sido fantásticos, estamos muy contentos.
Sono comode e vanno bene con scarponcini di sci
Calda e buona
Un po troppo spesse e rigide
j'en achète chaque année pour mes petits enfants pour le ski ,très bonne chaussettes de qualité
rapport qualité /prix correct ,jamais déçue avec ce produit
NE BOUGE PAS AU LAVAGE RESTE IMPECCABLE UTILISE DEPUIS UN AN
Polecam!
Bonne qualité
Super confortable
Sehr bequem