Usato tutto inverno per il bik...
Usato tutto inverno per il bike to work. Ottimo prodotto. Sobrio, economico, ma di grande qualità.
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Usato tutto inverno per il bike to work. Ottimo prodotto. Sobrio, economico, ma di grande qualità.
Produit conforme à mes attentes, simple et efficace en plus d'être peu cher.
Good
Chaud
Réchauffe
Dobre sedí hreje
Wygodna
Good product
È una fascia che tiene caldo,da usare per giornate fresche,non per fare sport perché non è un capo tecnico.
Costa poco, è da prendere
Kényelmes viselet, nem csúszkál le a fejről