Fijne handschoenen
Ik gebruik ze voor op de fiets en natuurlijk in de sneeuw (hebben we helaas niet vaak in Nederland).
Mijn zoon heeft ze ook, uiteraard blijven ze niet waterdicht als je er langere tijd mee in de sneeuw speelt.
- Warmte
- Waterdicht
- Slijtvastheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

