Bij hevige wind/ sneeuwval is ...
Bij hevige wind/ sneeuwval is dit niet geschikt want dan komt de sneeuw langs de zijkanten binnen waardooor je niet veel meer kan zien.
- Stabiliteit
- Ventilatie
- Lichtgewicht
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bij hevige wind/ sneeuwval is dit niet geschikt want dan komt de sneeuw langs de zijkanten binnen waardooor je niet veel meer kan zien.
Zeer goed
aangenaam verrast door de prijs en de kwaliteit
Goed passende, comfortabele helm met goede ventilatie.
Goed in te stellen nekband.
Het vizier is heel praktisch: mijn gewone bril dampte niet aan.
Het vizier is wel krasgevoelig, dus de helm voorzichtig behandelen en de hoes over het vizier trekken bij transport.
Muy bueno y comodo
Avevo un casco con maschera a parte ma non mi trovavo… questo è perfetto veste bene maschera comoda e sempre disponibile e anche coi guanti si alza e si abbassa con una sola mano… molto comodo
Je reproche un réel manque de confort. Ce n'est pas agréable, je ne me sens pas dans un cocon, je ressens des zones d'appui. Je regrette sincèrement d'avoir acheter ce casque. J'aurai dû conserver mon casque wedze H350 de novembre 2021 qui était très confortable.
tres bon casque pour le ski
Good product
Acheté pour remplacer mon ancien casque qui avait tapé durement la saison dernière.
Je l'ai porté pour skié au Québec cet hiver et dans les Pyrénées en fin de saison par assez fortes températures.
Le confort global est très bon particulièrement au niveau visuel avec un large champ de vision et bonne ventilation. Je n'ai jamais eu de buée à