Verdeling voor 667 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Skihelm met vizier voor volwassenen PST 550 wit
5
Percentage gevuld: 79.8%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Skihelm met vizier voor volwassenen PST 550 wit
4
Percentage gevuld: 12.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Skihelm met vizier voor volwassenen PST 550 wit
3
Percentage gevuld: 4.6%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Skihelm met vizier voor volwassenen PST 550 wit
2
Percentage gevuld: 1.8%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Skihelm met vizier voor volwassenen PST 550 wit
1
Percentage gevuld: 1.5%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Bij hevige wind/ sneeuwval is ...

Bij hevige wind/ sneeuwval is dit niet geschikt want dan komt de sneeuw langs de zijkanten binnen waardooor je niet veel meer kan zien.
  • 4/5 Stabiliteit
  • 4/5 Ventilatie
  • 4/5 Lichtgewicht
  • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 2/5 Look / Design

Antwoord van de verkoper

Dag Bart,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met je PST 550 helm te delen. Het spijt me oprecht te vernemen dat je ervaring werd verstoord door sneeuw die langs de zijkanten van het vizier naar binnen kwam bij slechte weersomstandigheden.

De goede afdichting van het…

Zeer goed

Zeer goed
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Ventilatie
  • 5/5 Lichtgewicht
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
holderbeke, BelgiëGeverifieerde koper4m geleden

praktisch en kleine prijs

aangenaam verrast door de prijs en de kwaliteit
  • 4/5 Stabiliteit
  • 5/5 Ventilatie
  • 5/5 Lichtgewicht
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Goed passende, comfortabele he...

Goed passende, comfortabele helm met goede ventilatie.
Goed in te stellen nekband.
Het vizier is heel praktisch: mijn gewone bril dampte niet aan.
Het vizier is wel krasgevoelig, dus de helm voorzichtig behandelen en de hoes over het vizier trekken bij transport.
  • 5/5 Stabiliteit
  • 4/5 Ventilatie
  • 4/5 Lichtgewicht
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design

Muy bueno y comodo

Muy bueno y comodo
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Ventilatie
  • 5/5 Lichtgewicht
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Florencia, SpanjeGeverifieerde koper1d geleden

Avevo un casco con maschera a ...

Avevo un casco con maschera a parte ma non mi trovavo… questo è perfetto veste bene maschera comoda e sempre disponibile e anche coi guanti si alza e si abbassa con una sola mano… molto comodo

    Je reproche un réel manque de ...

    Je reproche un réel manque de confort. Ce n'est pas agréable, je ne me sens pas dans un cocon, je ressens des zones d'appui. Je regrette sincèrement d'avoir acheter ce casque. J'aurai dû conserver mon casque wedze H350 de novembre 2021 qui était très confortable.
    • 1/5 Stabiliteit
    • 4/5 Ventilatie
    • 3/5 Lichtgewicht
    • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Philippe , FrankrijkGeverifieerde koper4d geleden

    Antwoord van de verkoper

    Bonjour Philippe,

    Je vous remercie d'avoir pris le temps de nous partager votre ressenti sur votre casque de ski avec visière PST 550.

    Je suis sincèrement désolée d'apprendre que ce modèle ne vous apporte pas le confort attendu et que vous ressentez des points de pression…

    casque ideal

    tres bon casque pour le ski
    • 5/5 Stabiliteit
    • 4/5 Ventilatie
    • 4/5 Lichtgewicht
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    heid, FrankrijkGeverifieerde koper1w geleden

    Good product

    Good product
      A, Verenigd KoninkrijkGeverifieerde koper1w geleden

      Bon produit

      Acheté pour remplacer mon ancien casque qui avait tapé durement la saison dernière.
      Je l'ai porté pour skié au Québec cet hiver et dans les Pyrénées en fin de saison par assez fortes températures.
      Le confort global est très bon particulièrement au niveau visuel avec un large champ de vision et bonne ventilation. Je n'ai jamais eu de buée à
      • 5/5 Stabiliteit
      • 5/5 Ventilatie
      • 5/5 Lichtgewicht
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      Alain, FrankrijkGeverifieerde koper1w geleden