Verdeling voor 1021 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Skihelm snowboardhelm volwassenen en kinderen H-FS 300 roze met glitters
5
Percentage gevuld: 81.7%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Skihelm snowboardhelm volwassenen en kinderen H-FS 300 roze met glitters
4
Percentage gevuld: 13%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Skihelm snowboardhelm volwassenen en kinderen H-FS 300 roze met glitters
3
Percentage gevuld: 2%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Skihelm snowboardhelm volwassenen en kinderen H-FS 300 roze met glitters
2
Percentage gevuld: 1.4%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Skihelm snowboardhelm volwassenen en kinderen H-FS 300 roze met glitters
1
Percentage gevuld: 2%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Alunecă de pe cap

Nu o pot purta fără o cagulă sau căciula pe dedesubt.. alunecă si trebuie sa o strâng puternic
  • 2/5 Stabiliteit
  • 3/5 Ventilatie
  • 3/5 Lichtgewicht
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Look / Design
Luiza, RoemeniëGeverifieerde koper5m geleden

Sehr empfehlenswert für grosse Köpfe

Junior ist begeistert - endlich ein Helm, der nicht drückt.
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Ventilatie
  • 5/5 Lichtgewicht
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Esther, ZwitserlandGeverifieerde koper5m geleden

Dobry kask

Bardzo solidnie wykonany kask, wygodny, dobrze pasujące gogle w sklepie.
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Ventilatie
  • 5/5 Lichtgewicht
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Buena

Buena
  • 3/5 Stabiliteit
  • 4/5 Ventilatie
  • 3/5 Lichtgewicht
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Look / Design

Parfait

Tiens bien doublure chaude
  • 5/5 Stabiliteit
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Sabrina, BelgiëGeverifieerde koper5m geleden

Il casco si regola bene, l’imb...

Il casco si regola bene, l’imbottiturq interna potrebbe essere migliorata soprattutto sulla parte frontale. Bene per un uso non troppo continuativo (ok weekend no settimana bianca) perché sulla fronte diventa fastidioso
  • 4/5 Stabiliteit
  • 5/5 Ventilatie
  • 5/5 Lichtgewicht
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Cattaneo, ItaliëGeverifieerde koper5m geleden

Ottima fattura e resistenza, t...

Ottima fattura e resistenza, taglia perfetta e di ottima qualità
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Ventilatie
  • 5/5 Lichtgewicht
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Super

Super
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Ventilatie
  • 5/5 Lichtgewicht
Patrik, SlowakijeGeverifieerde koper5m geleden

Joli produit, qualitatif. Il n...

Joli produit, qualitatif. Il n’y a que ce nouveau logo très laid qui vient gâcher le produit, on mettra un petit sticker.
    Thomas , FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

    Antwoord van de verkoper

    Bonjour Thomas,

    Merci d'avoir pris le temps de déposer un avis sur ce casque.

    Comme sur l'avis que tu as mis sur le masque G 500, j'entends ta déception. Les évolutions de design sont des choix qui ne peuvent malheureusement pas plaire à tout le monde.

    Yohann, Product Manager

    Ładny kolor, dobrze dopasowany...

    Ładny kolor, dobrze dopasowany, wygodny :)
    • 5/5 Stabiliteit
    • 5/5 Ventilatie
    • 5/5 Lichtgewicht
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding