Alunecă de pe cap
Nu o pot purta fără o cagulă sau căciula pe dedesubt.. alunecă si trebuie sa o strâng puternic
- Stabiliteit
- Ventilatie
- Lichtgewicht
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Nu o pot purta fără o cagulă sau căciula pe dedesubt.. alunecă si trebuie sa o strâng puternic
Junior ist begeistert - endlich ein Helm, der nicht drückt.
Bardzo solidnie wykonany kask, wygodny, dobrze pasujące gogle w sklepie.
Buena
Tiens bien doublure chaude
Il casco si regola bene, l’imbottiturq interna potrebbe essere migliorata soprattutto sulla parte frontale. Bene per un uso non troppo continuativo (ok weekend no settimana bianca) perché sulla fronte diventa fastidioso
Ottima fattura e resistenza, taglia perfetta e di ottima qualità
Super
Joli produit, qualitatif. Il n’y a que ce nouveau logo très laid qui vient gâcher le produit, on mettra un petit sticker.
Ładny kolor, dobrze dopasowany, wygodny :)