bellissimo e comodo
l'ho regalato a mio nipote con la mascherina, contentissimo, e comodo e lui lo indossa volentieri
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
l'ho regalato a mio nipote con la mascherina, contentissimo, e comodo e lui lo indossa volentieri
bien
stylé et protège bien
Ideal pour débuter le ski, très bon rapport qualité prix !
aucun pb , ma fille n'as pas eu froid, ni n'a été gênée
Manque un peu de choix dans les coloriés. Sinon, bon rapport qualité/prix
Bardzo wygodny
Gute Qualität
lehká, netlačí, padne