Verdeling voor 685 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Skihelm voor kinderen H-KID 500 zwart
5
Percentage gevuld: 83.5%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Skihelm voor kinderen H-KID 500 zwart
4
Percentage gevuld: 14.2%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Skihelm voor kinderen H-KID 500 zwart
3
Percentage gevuld: 0.7%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Skihelm voor kinderen H-KID 500 zwart
2
Percentage gevuld: 0.7%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Skihelm voor kinderen H-KID 500 zwart
1
Percentage gevuld: 0.9%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

très bien

casque acheté pour un adulte, il taille bien et maintient bien la tete
  • 5/5 Ventilatie
  • 4/5 Lichtgewicht
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Stabiliteit
Océane, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Pro děti na lyže nebo body v p...

Pro děti na lyže nebo body v pořádku
  • 4/5 Lichtgewicht
  • 4/5 Ventilatie
  • 4/5 Stabiliteit
Petra, TsjechiëGeverifieerde koper1j geleden

szellőzik, fület melegíti, könnyű súly, jónak tűnik
  • 5/5 Lichtgewicht
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Ventilatie

Başarılı ürün

Oğluma ve kendime aynı üründen aldım, ikimiz de çok rahat kullandık. İç kısmı tüm başı ve kulakları da sıcak tutuyor. Çok başarılı bir fiyat-performans ürünü.
  • 4/5 Lichtgewicht
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Ventilatie

Pěkná a pohodlná helma, snadné...

Pěkná a pohodlná helma, snadné utahování a povolování kolečka i zmrzlými prsty :-)
  • 5/5 Lichtgewicht
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Ventilatie
Hana, TsjechiëGeverifieerde koper1j geleden

Super otroška čelada

Super čelada za solidno ceno.
    Tekavec, SloveniëGeverifieerde koper1j geleden

    Antwoord van de verkoper

    Pozdravljeni,


    Hvala za vašo oceno.


    Lep pozdrav,


    Ajda

    Sedí na hlavu, možnost nastave...

    Sedí na hlavu, možnost nastavení obvodu hlavy, lehká. K helmě sedí brýle zakoupené v Decathlonu.
    • 5/5 Lichtgewicht
    • 5/5 Ventilatie
    • 5/5 Stabiliteit
    Pavel, TsjechiëGeverifieerde koper1j geleden

      Bardzo fajny kask.

      Stabilnie siedzi na głowie, bardzo ładnie wygląda.
      • 5/5 Stabiliteit
      • 4/5 Ventilatie
      • 4/5 Lichtgewicht
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      Magdalena, PolenGeverifieerde koper1j geleden

      Klein geschnitten

      Mein Sohn hat einen Kopfumfang von 52cm, aber der Helm passt bereits nicht mehr owohl er bis 52cm passen sollte. Das Innenfutter ist für den Helm eher zu gross und es gibt deshalb Falten, die beim Tragen unangenehm sind. Der Helm geht gleich wieder zurück.
      • 4/5 Stabiliteit
      • 4/5 Ventilatie
      • 4/5 Lichtgewicht
      • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      Christian, ZwitserlandGeverifieerde koper1j geleden