Muy buena
Muy buena cinta de nieve, calenta bastante las orejas
- Warmte
- Compactheid
- Personalisatie
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Muy buena cinta de nieve, calenta bastante las orejas
Ideal para que los niños vayan abrigados
ma fille adore la couleur . tient chaud et ne gratte pas .
RAS
Acheté pour ma fille de 3 ans, elle l'adore. Chaud et tiens bien même pour son âge.
Nejlepší čelenka. Mám ji snad ve všech barvách. Příjemná, sluší, vydrží. Nosím ji denně.
Teplá, pohodlná čelenka
Parfait
Très bon produit
Parece que no se da de si y es caluroso