Gorro de invierno
Excelente calidad, protege del frio y esteticamente muy bello.
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Excelente calidad, protege del frio y esteticamente muy bello.
Belo caldo mia moglie lo ama!
BONNET CHAUD MAIS PAS ASSEZ GRAND
Super ciapka a aj velmi pekna
Très jolie et chaud
Bonnet très agréable à porter et qui tiens bien chaud
Jestli chcete čepici která profukuje a nezahřeje, pak si ji kupte.. Já produkt určitě nedoporučuji.
Ce bonnet me convient très bien
Muy calentito
muito quentinho! satisfeita