Polecam
Córka zadowolona, pięknie wygląda i wygodny kombinezon
- Warmte
- Waterdichtheid
- Zakken
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Córka zadowolona, pięknie wygląda i wygodny kombinezon
Poco pratica i pantaloni si alzano di continuo, peccato perché è un bel prodotto
Călduros dar nu pentru o zi rece la săniuș. Produsul nu este impermeabil!!! După 1 ora de sanuis copilul a fost ud fleașcă!!
chaud souple pratique, et de belles couleurs.
Très bonne utilisation en janvier, bien imperméable et chaud
Passt sehr gut macht das was es verspricht
Très bonne combinaison, choisi par ma fille car aime beaucoup la couleur. Confortable et bien chaude 👍🏻 Grâce à cette combinaison, elle a pu passé toute une après-midi à faire de la luge sans avoir froid.
Odijelo je odlicno, nepropusno, toplo...
Super fürs Gasi
Superīgs, ērts kombinzons. Bērnam patīk. Bērnudārzam ideāli.