Ürün gayet sıcak tutuyor. Bolu...
Ürün gayet sıcak tutuyor. Boluda yaylada nisan ayında gece 3 derecede kullandık hiç üşümedik. Sadece içindeki kumaşı biraz kaygan dönerken rahatsız etti ve bir cep esikliği var giderilebilir sonraki üretimde
- Optimale temperatuur
- Slaapkwaliteit
- Eenvoudig mee te nemen
- Prijs-kwaliteitverhouding

