Por el precio, tienen buena pi...
Por el precio, tienen buena pinta y son muy bonitas.
- Stevigheid
- Grip
- Zool laat geen sporen achter
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Por el precio, tienen buena pinta y son muy bonitas.
Muito resistente
Très belles baskets. Mon fils adoré.
Perfette anche per l'inverno e la scuola
Bonitas y resistentes
La piel no es buena pero son cómodas
Nagyon szép, îgy még jobban szereti a kislányom
super
Kompatkná viacúčelová obuv. Slabou stránkou je rýchle opotrebovanie podrážky.
Confortables et jolies