Bonbon chevaux
J'adore l'odeur qu'il y a , le péché mignon de ma jument 😊
- Natuurlijk
- Smakelijkheid
- Smaak
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
J'adore l'odeur qu'il y a , le péché mignon de ma jument 😊
Mon cheval les aime beaucoup
Appréciées
Appréciées
incroyable
Après une reprise et avant le pansage
golosi
Tellement bons qu'il n'y en a presque plus...
Ces friandises ont ete tres appréciés par les principaux intéressés. Le parfum pissenlit luzerne est plutôt pas mal vu qu il se rapproche des senteurs naturelles
Ils sont très appréciés !