Très apprécié
Très apprécié
- Natuurlijk
- Smakelijkheid
- Smaak
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très apprécié
Seul bémol depuis une année, les friandises sont en morceaux
Chutili konikom, zlozenie fajn
Finom lehet
Mon poney en raffole
Les chevaux de l ecurie des 2 rives a strasbourg en rafolent
mon cheval adore 😆
j'achète mes friandises chez Decathlon depuis 11ans maintenant et ils ont su faire évoluer la recette correctement
Super, les chevaux sont ravi
Bonnes friandises