Très pratique, mais l'eau gout...
Très pratique, mais l'eau goute le plastique
- Vermogen
- Makkelijk te openen en sluiten
- Beperkt smaak en geur
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très pratique, mais l'eau goute le plastique
Matière très pratique, plus rigide et plus solide que celle de base.
Leicht, dicht, gutes Ventil, riecht neutral
Parfait pour accompagner des petites sorties. Attache pratique avec bon maintien
Très pratique d'utilisation.
Top ! Pas trop grand ni trop petit pour la course, bien souple.
Au top !
Extraordinaire. Moins cher que ma concurrence. et made in France !
Me parece cara pero cumple su función.
Comme ttes les poches, celle-ci est toujours aussi efficace