ok
Bardzo fajna kurtka na jesień, syn tylko w tej chciał chodzić
- Winddicht
- Waterafstotend
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bardzo fajna kurtka na jesień, syn tylko w tej chciał chodzić
Parfait
Buena chaqueta, la devolví porque además de ser un poco estrecha la manga es muy larga, tanto la talla que quedaba justa como una talla más
Produit de qualité à prix très raisonnable
super produkt
Très bonne veste. De bonne qualité. Bien chaude.
Ļoti laba kvalitate!
Sveika, Dina!
Paldies, ka veltījāt laiku, lai dalītos ar savu pieredzi par mūsu produktu.
Mēs augstu vērtējam katru klienta viedokli, jo tas palīdz mums kļūt labākiem.
Paldies vēlreiz par Jūsu uzticību un ceram drīzumā atkal redzēt Jūs mūsu klientu…
Buena chaqueta para llevar a mi peque en la bici
Fermeture éclair difficile à utiliser pour mon fils de 5 ans, elle est très dure.
Idealna na jesień