Pas très satisfaite
Ce produit n’est pas du tout fait pour l’hiver mais pour les temps de pluie en saison chaude
- Warmte
- Winddicht
- Waterafstotend
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ce produit n’est pas du tout fait pour l’hiver mais pour les temps de pluie en saison chaude
Ottima protezione da vento e pioggia leggera. Perfetta per le escursioni.
完美,成人买的儿童最大码,非常合适
Muito boa qualidade. Leve e quente.
Comprato per il periodo invernale del sud Italia (freddo umido) e time davvero caldo. Nelle maniche ci sono due semplici fori per far mettere i pollici al bambino così le maniche non si alzano. Lo adora
Chaqueta comprada para mi hija, la talla es un pelín justa pero es muy cómoda y calentita