Fietsherstelling
Ik heb mijn fiets laten herstellen. Het personeel was vriendelijk en professioneel. Ik heb de nodige uitleg gekregen en de service is top.
- Makkelijk te (de)monteren
- Compatibiliteit
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Niet rommelig
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ik heb mijn fiets laten herstellen. Het personeel was vriendelijk en professioneel. Ik heb de nodige uitleg gekregen en de service is top.
Super
Bisikletimi ve beni sıvı temasından koruyor,görsel olarak şık ve kaliteli malzemeye sahip.
Не ми е много ясно за какво са големите отвори в улея освен за олекотяване.
Rekomenduoju. :)
perfetto x lo sterrato
fait la job
S’adapte parfaitement et semble solide
Petit mais efficace, mieux que mon précédent qui se clipsait. Facile à monter.
Molto utile! Protegge il telaio, ma se utilizzatl su bici con i strappi, a volte tende a inclinarsi