Je le porte tous les jours car...
Je le porte tous les jours car très confortable, bon maintien
- Borstondersteuning
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Je le porte tous les jours car très confortable, bon maintien
조아요. 저한텐 좀 작네요
Breathable, great support and no shafting which is where those really stand out from all the other ones I’ve tried.
Très agréable, on se sent bien maintenu pour tous les sports !
Super
Excellent support pour la course a pied!
Ok kolejny zakup
Oldukça işlevsel bir ürün, ilk kez üstüme olan bir spor sütyeni edinebildim
pozor, brát o číslo věší, opravdu. Tato nakonec skončila u dcery, vzala jsem větší a jsem spokojená
Très bon produit, bon maintien. Agreable à porter