Très agréable à porter. Juste ...
Très agréable à porter. Juste l'épaisseur pour éviter de marquer les sous-vêtements, qu'on a pas avec d'autres marque.
- Rekbaar
- Vochtregulatie
- Niet-doorschijnend
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très agréable à porter. Juste l'épaisseur pour éviter de marquer les sous-vêtements, qu'on a pas avec d'autres marque.
Szuper, kényelmes! A színétől először a veleményem: nagyon erős, intenzív! Amikor felvettem teljesen odáig voltam! Nagyon passzolt! Nem pasztel ,unalmas szín! Nekem jó választás volt! Azóta is sokat használom, mosom de ugyan olyan mint amikor vettem!
Bien
EXCELLENT PRODUIT ET TRES CONFORTABLE
Bardzo wygodne, polecam :)
Très bien
Ras, basique.
Good quality
Taille grand Les coutures partent déjà
Incroyable