Bonitos
Os elásticos são bonitos e práticos
- Lichtgewicht
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Os elásticos são bonitos e práticos
A miuda adorou
Bom
Cumple su función. Buena relación calidad precio
una detalle muy mona para completar tu lock. Los compre porque tengo varios cosas de mismo tonalidades y como tengo pelos largos me vendría bien
Podrian ser algo mas baratos, pero estan bien
ras
Duidelijk zijn in de advertentie. Dit bedrag is erg duur voor maar 1. Erg teleurgesteld.
Ils semblent s’agrandir avec le temps… à voir.
Elasticité et tenue assez limité. Trois matières différentes. L'élastique en mesh est moins efficace. Sinon bien utiles. Il pourrait être pas mal d'avoir des packs avec des couleurs plus neutres.