GÜZEL BİSİKLET!
Şehir içi sürüşü çok iyi. 3-4 aydır kullanıyorum ve sorun yaşadım, önce ön sonra arka tekerlek patladı, bisikletçi benden kaynaklı olmadığını söyledi. Boyum 1.70 ve hiç zorlanmadan oldukça konforlu bir şekilde sürebiliyorum. Yanında takılıp çıkarılabilen sepet ve sepet filesini de iyi ki almışım! Herkese tavsiye ederim.
- Comfort
- Gemakkelijk in gebruik
- Fietsveiligheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
