Verdeling voor 1656 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product STEVIG T-SHIRT 100 GROEN
5
Percentage gevuld: 78.4%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product STEVIG T-SHIRT 100 GROEN
4
Percentage gevuld: 16.6%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product STEVIG T-SHIRT 100 GROEN
3
Percentage gevuld: 3.6%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product STEVIG T-SHIRT 100 GROEN
2
Percentage gevuld: 0.7%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product STEVIG T-SHIRT 100 GROEN
1
Percentage gevuld: 0.6%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Camiseta

Buen material
  • 4/5 Stevigheid
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Zachtheid

Satisfait

Satisfait
  • 5/5 Stevigheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Zachtheid
Catherine, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Póló

Saját használatra vettem.
  • 5/5 Zachtheid
  • 5/5 Stevigheid
Henrik, HongarijeGeverifieerde koper1j geleden

ok

ok
  • 5/5 Stevigheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Zachtheid
Mirosław, PolenGeverifieerde koper1j geleden

Polecam !

Wszystko ok, fajna i w dobrej cenie!
  • 5/5 Stevigheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Zachtheid

fajně vyrobené tričko, dlouhé ...

fajně vyrobené tričko, dlouhé konečně pod zadek, správné barvy
  • 5/5 Zachtheid
  • 5/5 Stevigheid
Marcel, TsjechiëGeverifieerde koper1j geleden

konečně tričko pod zadek.....

konečně tričko pod zadek.....
  • 5/5 Zachtheid
  • 5/5 Stevigheid
Marcel, TsjechiëGeverifieerde koper1j geleden

pohodlné tričko z bavlny, příj...

pohodlné tričko z bavlny, příjemné tričko správné velikosti
  • 5/5 Stevigheid
  • 5/5 Zachtheid
Marcel, TsjechiëGeverifieerde koper1j geleden

Dobra koszulka

Naprawdę dobrej jakosci koszulka, w dobrej cenie. Bez przeplacania za jakies logo
  • 5/5 Stevigheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Zachtheid

Bardzo dobra Koszulka

Koszulka kupione dla męża z myślą o wspólnych wyprawach turystycznych. Sprawdza się. Wchłania co ma wchłonić. Nie ma dyskomfortu, który odczuwa się jak człowiek jest spocony. Bardzo dobry skład. Polecam.
  • 5/5 Stevigheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Zachtheid
Aleksandra, PolenGeverifieerde koper1j geleden