Goede broek, ik draag deze voo...
Goede broek, ik draag deze voor hondensport en wandelen.
Zit heel goed, is licht, makkelijke zijzakken met ritsen die van boven naar onder sluiten, wat heel goed is
- Bewegingsvrijheid
- Waterafstotend
- Stevigheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

