É muito bom recomendo.
É muito bom recomendo.
- Stevigheid
- Makkelijk te openen en sluiten
- Waterdichtheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
É muito bom recomendo.
Огромен е! Поне 3 човека се събират под него. Ползва го сина ми и много е доволен.
Ótimo
ÓTIMO
Item was eye catching on display at decathlon store. Bought it straight away and was very satisfied by its functionality.
bom
Bon design, bon système d'ouverture/fermeture, niveau imperméabilité, j'ai vu mieux mais la majorité c'est pire,; Grande capacité de protection, en même temps, grande prise de vent.
Je n'ai fais que l'ouvrir, le refermer sur des trajets de 30min de marche, en mode immobile, rien à dire.
Je ne suis pas un expert du parapluie mais je trouve que
Sturdy and Superb build quality
Rüzgarlı yağmurlarda çok koruyucu. Telleri sağlam. Tek problem taşıma. Çantaya sığamadığı için. Taşıma askısı eklenebilirmiş.
İki kişi şakır şakır yağan yağmurda minimum ıslaklık