Short très léger, couleur vive...
Short très léger, couleur vive, (on ne peut pas me perdre si je tombe dans l'herbe), exactement ce que je recherchais
- Look / Design
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Sneldrogend
- Bewegingsvrijheid
- Slijtvastheid
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Short très léger, couleur vive, (on ne peut pas me perdre si je tombe dans l'herbe), exactement ce que je recherchais
très confortable
😀😀😀😀😀😀
Je kan zien dat Decathlon ervaring heeft met outdoor kleding. Alles van deze broek zit op de juiste plaats. Het enige punt van verbetering naar mijn mening is de riem. Ik hou niet van dat type sluiting en gebruik mijn eigen riem. Verder super value for money. Na twee weken intensief gebruik in de natuur geen enkel spoor van slijtage.
Muy versátil
Sastisfecho
Świetne spodenki. Po zakupie odrazu wypróbowałem na tygodniowym trekingu. Wygodne. Przewiewne. Wszystkie kieszenie zamykane co jest na plus.
São uns calções práticos e úteis a um nível de preço acessível.
trèsbien comme short je fais de la rando et les vacances très bien et un séchage super pratique surtout en vacances
Short idéal pour randonner