Edzéshez nagyon jó
Edzéshez nagyon jó
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Edzéshez nagyon jó
对于个子不高体型过胖的不太友好 稍微有点紧身 但是又太长了 再拿大一码就更长了
Comodissima. Usata tantissime volte.
Très confortable pour cette période
Maglietta comprata per un regalo a un amico che la usa regolarmente in palestra. Design buono, taglia ok (la maglietta è volutamente un po' larga per consentire mobilità durante l'allenamento e lo sforzo fisico), il materiale sembra buono. Prodotto ok considerato il prezzo!
Amazing
Camiseta de algodón de muy buena calidad, normalmente llevo la M y aquí exactamente igual, es tirando a larga pero sienta muy bien.
Üst vücut çalıştığım günlerin vazgeçilmezi.